THALLO

Bestrijdt Werkloosheid

Projecten - 2015

Zaandijk

Thallo is in voorbereiding om in 2015 een project te starten in Zaandijk. Thallo werkt binnen dit project samen met een opdrachtgever en verschillende partijen uit deze regio.

Meer informatie volgt.

Hoogcruts (zuid Limburg)

In samenwerking met Limburgs Landschap, Bouwbedrijf Coppes en met behulp van subsidie van de Provincie Limburg zijn we een nieuw project in de gemeente Eijsden-Margraten gestart. Thallo zal met de genoemde partijen restauratiewerkzaamheden aan het klooster Hoogcruts uitvoeren. Over een periode van 2 jaar zullen we minimaal 20 werkzoekenden aan werkervaring helpen en zo in contact houden met de arbeidsmarkt!

Onder professionele begeleiding zullen werkzoekenden de kans krijgen werkervaring op te doen en te behouden.

Meer informatie volgt.

Haarlem

Thallo is in voorbereiding om een project te starten samen met een woningcorporatie in Haarlem. Onderhoud aan een deel van de woningen kan worden uitgevoerd door werkzoekenden.

Roosendaal

In samenwerking met de provincie Noord Brabant en de gemeente Roosendaal bereiden we deelname van werkzoekenden voor aan een project in het kader van herontwikkeling van erfgoed.

Lelystad

We onderzoeken op dit moment de mogelijkheden om een leegstaand kantoorpand te transformeren met naar een (zorg)hotel. Uiteraard met als doel werkzoekenden de kans te geven werkervaring op te doen en te behouden

PROJECTEN - 2014

ZEIST

Het succes van het project in 2013 heeft ertoe geleid dat we in 2014 in samenwerking met stichting Non Nobis en Wergeverservicepunt Kromme Rijn Heuvelrug het project aan de Wilhelminalaan in Zeist voortzetten. In 2014 werden onder professionele begeleiding schilderwerkzaamheden uitgevoerd.

PROJECTEN - 2013

ZEIST

Van 8 tot 26 april 2013 voerde Thallo in samenwerking met stichting Non Nobis en Wergeverservicepunt Kromme Rijn Heuvelrug een project in Zeist.

Onder professionele begeleiding voerden werkloze schilders schilderwerkzaamheden uit in een kantoorvilla aan de Wilhelminalaan in Zeist. Het project bleek een groot succes: de uitstroom naar betaald werk was maar liefst 50 % !!